Laptop crash? - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu Laptop crash? - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu

Laptop crash?

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

22 Augustus 2015 | Nederland, Apeldoorn

Gisteravond mijn laptop normaal afgesloten, wel een melding windows update, sluit uw computer niet af.... Afijn, ik naar bed, denk daar ga ik niet op wachten. Vanochtend de laptop weer aangezet, gaat ie windows updates configureren. En dat duurde lang, tenslotte zegt ie, Fout windows update wordt teruggezet. Na drie uur had ik nog steeds de melding. Nou doet mijn laptop de laatste weken al raar, dus ik denk, die is gecrashed.... Maar ik wil wel blijven schrijven hier!

Kortom, ik heb een nieuwe laptop gekocht. Een iets kleinere Acer Espire. Kom ik thuis doet die oude het weer! Twee keuzes, de nieuwe houden of terugbrengen naar de Mediamarkt. Ik heb besloten hem te houden. Omdat ie kleiner is kan ik hem wellicht meenemen naar Thailand. Denk er nog even over na, maar die keus heb ik eigenlijk al wel gemaakt.

Ik de nieuwe laptop en Inge de tablet mee? Dubbel zekerheid om berichten te plaatsen, dat wel weer. :-) Ik kan jullie toch niet ons avontuur onthouden??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 24 Juli 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 7649

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 11 September 2015

Onze eerste individuele rondreis

Landen bezocht: