Kater - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu Kater - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu

Kater

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

27 Augustus 2015 | Nederland, Apeldoorn

Vanavond naar het State Tower Hotel. Bedoeling was om de roof top bar te bezoeken. Alles ging "smoothy". De taxi rit er naar toe duurde een half uur. Kosten, nog geen 2,50 euro. De taxi's zijn erg goedkoop hier, maar je moet wel oppassen dat je een taxi met meter neemt.

Ontvangst
De ontvangst bij het hotel is duidelijk gericht op bezoekers van "de bar".
Eenmaal binnen wordt er een security check uitgevoerd op tassen die je bij je hebt. Dan wordt je netjes de lift in geleid. Handjes gevouwen, erg leuk allemaal.

Kater
Dan komt de onverbiddelijke kater, ofwel de "hang over". Wat ze op laag 0 bij de lift niet vertellen is dat de roof top bar dicht is vanwege de regen. Je gaat gewoon naar de 64ste verdieping. Eenmaal boven krijg je pas te horen dat je niet naar de buitenbar op het dak kan. Vanwege de regen dus.

Mojito
Eigenlijk voel je je een beetje "bekocht", maar goed achter glas is de 64ste verdieping ook hoog. Wel mooi uitzicht, maar de buitenlampen verhinderen een goed zicht eigenlijk. Maar ja, als je er toch bent, dan neem je ook een drankje. Dan maar gelijk een lekkere cocktail. De Mojito. En ja, die zijn duur. Wat wil je, als daar een beroemde filmscène heeft gespeeld.

Volgende toren
Die hebben we om de reden van regen maar niet meer gedaan. Omdat het regende hebben we maar besloten om naar het hotel te gaan. Morgen uitchecken en naar Chiang Mai met de trein.

Even geen internet
De reis naar Chiang Mai verloopt met de trein, dus waarschijnlijk zijn we pas zaterdagochtend weer op internet.

Tot in Chiang Mai!

groetjes