Heerlijk eten?? - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu Heerlijk eten?? - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu

Heerlijk eten??

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

18 Augustus 2015 | Nederland, Apeldoorn

We zitten hier effe lekker te mijmeren over het heerlijke eten in Thailand. Ik verheug me op de heerlijke gerechten die zij daar toch kunnen klaarmaken. Ik hou van Aziatisch eten! Maar, zo uit de gein, memoreer ik dat er toch ook wel "vreemde" gerechten voorbij komen. Er is zelfs een speciale markt voor. Dan moet je denken aan "gefrituurde vogelspinnen" en "meelwormen" en meer van dat soort "specialiteiten". Zegt mijn meisje, "nou als ik de kans krijg ga ik dat wel proberen". Mijn mond valt open en ik zeg "weet je dat wel zeker"? Zegt ze, zolang die spin leeft loop ik er voor weg, maar dood en gefrituurd, wil ik de kans wel nemen om hem "op te vreten". Kan ik ze een keer terugpakken.... Ik word er niet goed van, maar heb haar beloofd alles vast te leggen op de foto! Whahaha, we gaan het beleven....!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 24 Juli 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 7617

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 11 September 2015

Onze eerste individuele rondreis

Landen bezocht: