waterdicht - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu waterdicht - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu

waterdicht

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

13 Augustus 2015 | Nederland, Apeldoorn

Nog 11 dagen voor ons vertrek. Verwacht een dezer dagen onze vliegtickets.

Inge heeft vandaag waterdichte zakjes voor onze smartphones gekocht. Grappig dat je daar mee 10 meter onder water kan, zonder dat dat ding nat wordt! Je kan er zelfs mee zwemmen staat op de verpakking.Wellicht te gebruiken tijdens een snorkeltochtje. Je kan ondanks de plastic behuizing gewoon je smartphone blijven gebruiken. Dus ook foto's maken! Wie weet ga ik dat nog effe proberen daar.

Maar hoofdzaak is natuurlijk dat het ding droog blijft tijdens de regenperiode die daar nu is.

Ohw ja, de schriftjes hebben we ook... :-)

• 14 Augustus 2015 - 21:42

Ria Evers:

Erg leuk dat jullie de reis die jullie gaan maken op deze manier deelt met belangstellenden. Ik ga de verslagen zeker lezen. Heel veel succes met de voorbereiding en het 'ernaartoeleven'.