Praktische zaken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu Praktische zaken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gerard Letteboer - WaarBenJij.nu

Praktische zaken

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

08 Augustus 2015 | Nederland, Apeldoorn

Toch nog maar eens nagedacht wat nog meer handig zou zijn op onze reis. Omdat we twee nachten in de Jungle doorbrengen heb ik een zaklantaarn gekocht en een Powerbank.

De zaklantaarn spreekt natuurlijk voor zich, heb een goedkope gekocht die 45 branduren heeft op de batterijen. Dat moet genoeg zijn lijkt mij om 2 nachten in de Jungle "bij te lichten" op momenten dat ik licht nodig heb.

Vooral de Powerbank is handig, niet alleen in de Jungle, maar ook op plekken als je even geen stroom bij de hand hebt. Met het artikel dat ik besteld heb kan je je smartphone en tablet tegelijk opladen als je dat wil.
Het gaat mij vooral dat ik nog power heb voor foto's te maken met de smartphone. Ik wil natuurlijk niets missen en zoveel mogelijk vastleggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 24 Juli 2015
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 7632

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 11 September 2015

Onze eerste individuele rondreis

Landen bezocht: